Van Miramar Beach, Destin naar Clearwater

10 september 2016 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Hallo lieve volgers,

Na even een paar dagen pauze nu weer de tijd genomen om jullie weer eens op de hoogte te brengen van onze reis tot nu toe.

Zaterdag was dus onze reisdag, ons weekje aan de Emerald Coast van Florida zit er alweer op en we de koffers zijn opnieuw ingepakt om een eindje te gaan rijden naar onze volgende bestemming,​namelijk Clearwater wat overigens ook aan de Golf van Mexico ligt dus blijven we nog een beetje in Salt Live zoals ze dat hier noemen alleen een beetje meer opgeschoven zodat we al een beetje in de buurt van onze laatste verblijfplaats Kissimmee doorrijden aanstaande maandag maar dat is voor later. Het ritje wat we maken is zo'n slordige 700 km dus weer een hele tour maar goed, zo kom je weer eens ergens, niet dan?

Na een uurtje of 8 rijden (vooral bij Tampa was het enorm druk maar ja je komt dan ook wel uit een rustige, bosrijke route in zo'n grote stad in de spits aan, met dank aan mijn lieve chauffeur die dat toch maar weer eventjes doet), kwamen we aanrijden bij ons hotel voor de komende 2 nachten, Shepards Beach Resort, the place to be op dit moment. Bij het inchecken kamer 630 toegewezen gekregen welke zoals ook bedoeld een prima uitzicht gaf op heet zwembad, de baai en het podium waar vanaf 2 uur 's middags tot 2 uur 's nachts muziek gedraaid wordt of een live-band staat te spelen. Voor de jeugdigen onder jullie, denk een beetje aan de grote clubhotels op Ibiza als Ushiaia en Hard Rock. JAWEL, de ouwetjes ging meteen op het balkon al met de voetjes van de vloer! Een mooie frisse kamer overigens die precies was zoals de plaatjes ons beloofd hadden. Na de "balkonscene" lekker opgefrist en besloten maar even op te lopen totdat we tegenover het hotel vonden een pizzeria, Gondoliers genaamd,vonden welke nog van een originele Italiaanse famiglia was duidelijk te horen was aan de accentjes van de mensen die er werkten, EN ook te proeven was aan de heerlijke knoflookbroodjes en  volgens familierecept gebakken pizza's.

Terug op de kamer werden we verrast met een geweldige live-band dus niet op het balkon gebleven maar naar het podium om onder het genot van een biertje en een mojito'tje maar weer eens de calorietjes van de pizza eraf te dansen, aparte ervaring om zo in onze zomeroutfit op flipflops, 30 graden met uitzicht op een prachtige baai, een avondje samen te dansen, super!! Maar zo tegen middernacht ging toch bij ons, ondanks dat we de band inmiddels via de goed geisoleerde balkondeuren nog konden horen swingen, het licht uit, letterlijk en figuurlijk.

Op naar de volgende zonovergoten dag....

C&H

1. Mieke:
    13 september 2016
    Klinkt gaaf jongens. Nu jullie toch in the dancing mood zijn zal ik jullie aanmelden bij Tango Deseo voor straks in het sombere Tilburg door te gaan met bruisen.
  2. Marga:
    13 september 2016
    Klinkt heerlijk....swingende muziek....mojito. Ik zie de picture helemaal voor me
  3. Mieke:
    13 september 2016
    Hoi samen , wat klinkt dat romantisch, heerlijk dat jullie het zo, n naar je zin hebben , soms een klein tegenvallertje maar dat is wel te overkomen als ik de rest lees , ik heb toch nog besloten om naar Axel z, n verjaardag te gaan a.s.donderdag en zondag terug, heb een staande microfoon gekocht voor onze artiest, lieve gr geniet en dikke kus