Aftellen

28 juli 2016 - Tilburg, Nederland

Hallo en welkom op ons reisblog van 2016. Dit jaar mogen we weer naar Florida USA.

Dit keer gekozen om terug te gaan naar een, voor vele nog onbekend stukje Florida, the Panhandle ook wel Emerald Coast genoemd. Tijdens onze vorige Amerikareis zijn we hier een paar dagen gaan bijkomen aan het strand na heel wat miles gereden te hebben vanuit o.a. Texas en we waren op slag verliefd. We hebben voor een week een appartement gehuurd aan het strand van Destin. Zet jullie zonnebrillen maar vast op want de foto's zullen oogverblindend zijn!

Daarna, met tussenin nog een weekend niets gepland, hopen we twee weken rondom Orlando/Kissimmee door te brengen in de door ons gehuurd patiowoning. Daar doen we dit keer na lang denken toch Discovery Cove (onderdeel van het bekende Seaworld) aan en hebben we kaartjes voor een "not so scary" dit keer, Halloweenparty bij Disney gekocht. Verder staan o.a relaxen, shoppen, en lekker uit eten op het program. Maar wat we vooral eens willen is "of the beaten path"gaan en onze, hier en daar verbouwde en vernieuwde, favorieten plekjes weer gaan bezoeken.

We zullen nog even geduld moeten hebben ( onze boekingsdatum was 4 sept 2015 dus dat we geduld hebben is wel gebleken) maar.....het echte aftellen kan nu langzaam aan beginnen maar........first things first, dit blog aangemaakt.

Als jullie dit gelezen hebben, zijn jullie door ons uitgenodigd en gaan we jullie weer meenemen op onze belevenissen in "the Sunshine State", dit jaar.

Veel plezier/have fun samen met ons!!!!

Groetjes Cor en Helen

1. Gerard en Colinda:
    17 augustus 2016
    Veel plezier we zijn benieuwd naar jullie blog