Laatste dag aan het strand

9 september 2016 - Destin, Florida, Verenigde Staten

Lieve volgers,

Heb besloten nu ook nog maar even het verslagje van vandaag te delen. Vrijdag,9 september ons laatste volle dagje hier aan de kust, de emerald-groene kust.

Vanmorgen maar weer een klein tripje met de auto gemaakt om onze huid maar weer eens bij te laten komen van alle zon hier. Gereden naar Panama City Beach, hier een goeie 3 kwartier vandaar waar je Pier Park vind. Het uitzicht tijdens deze ritjes, over de toeristische route, scenic route, blijft geweldig. Steeds maar weer van die mooie pasteltinten huizen mooie resorts langs de route en steeds maar weer, overal die mooie zee, het verveeld ons nooit. Op Pier Park, wat we van de vorige keer kende omdat we hier toen even gestopt zijn voor een bakje koffie, wat rondgelopen, wat gedronken, gewoon wat je als jan de toerist zoal doet wanneer je hier bent. De winkels vinden wij hier niet bijzonder maar de bouw van dit complex is ook weer precies in de stijl van de huizen die ik net omschreef. Een palet van zee-geinspreerde pasteltinten, ik zou zo mijn plaatsje thuis wel willen schilderen,weer genoeg inspiratie opgedaan in ieder geval wat dat aangaat.

De middag lekker in en aan het zwembad doorgebracht en zo aan het eind van de middag naar boven in de condo om wat op te ruimen en de koffers voor wat er uitgehaald was, weer in te pakken want morgenvroeg rijden we alvast een stuk terug langs de golf, naar Clearwater Beach bij St Petersburg om daar in het Shepards Beach Hotel ons weekend door te brengen. Voor de geinteresseerde onder jullie, onze avond met een drankje en een hapje afgesloten bij Pompano Joe;s om zo onze laatste uurtjes gezellig aan de zee door te brengen en het mag gezegd worden, het eten was er weer voortreffelijk!

Een fijn weekend voor jullie allemaal en tot ons volgende verhaal, Cor&Helen

1. Bojoura:
    10 september 2016
    Helen schilder jij jouw plaats ff in pasteltinten als je terug bent. Doen we daar een machiato
    Schrijf ik op de mokken met dikke letters Starbucks
    Kom maar door met de volgende verhalen.
    Xx
  2. Kim van geffen:
    10 september 2016
    Wauw wat een heerlijke verhalen. Ik was er zo in verdiept dat ik ineens "wakker" schrok toen er mensen om mij heen Nederlands begonnen te praten. Geniet van jullie wederom prachtige reis, ik geniet, zoals vele andere, met jullie mee! Groetjes Kim van Geffen
  3. Ingrid:
    10 september 2016
    Super om te lezen. Kan me er zo veel van voorstellen ondanks dat ik nog niet daar ben geweest maar wel al twice in Florida. Heerlijk daar . Blijf vooral genieten.
  4. Mieke:
    10 september 2016
    Kei leuk om te lezen, dat jullie zo genieten , dus je gaat nu naar een volgend adres? Fijn weekend , xxx
  5. Petra Donders:
    10 september 2016
    Wat een heerlijkheid daar alles... Geniet maar lekker en wij doen het hier wel met de verhalen