Laborday 5 sept 2016

6 september 2016 - Miramar Beach, Verenigde Staten

Hallo volgers,

Vandaag is het Laborday hier in Amerika, een van de nationale feestdagen zoals jullie wellicht wel weten en dus de reden dat het hier een gekkenhuis is maar dat heeft ook wel weer zijn charme, en wat ons nog meer vrolijk stemt is het feit dat we vandaag op zijn gestaan met de zon aan de hemel dus.....onze eerste echte stranddag vandaag.

De dag begonnen met een heerlijke strandwandeling, halverwege bij  Bad Ass Coffee een lekker bakkie gedaan en teruggelopen langs de scenic highway 98 en zo onze eerste zon gekregen.

The public beach van Miramar ligt aan onze voetjes dus spullen gepakt die hier in ons appartement liggen, de highway 98 overgestoken en ons parasolletje en stoeltjes neergezet op het goed bezette strand. Meteen maar lekker de emerald groene zee ingegaan, voorzien van onze zonnebril want zoals ik al aan sommige van jullie vertelde, het zand is hier zo wit, dat je zowat verblind word zonder.

Lekker zo de [voor]middag tot een uurtje of 2 doorgebracht met dikwijls smeren want het zonnetje laat zich echt goed zien vandaag! Top!!

Om niet meteen helemaal te verpieteren, besloten nog even het zwembad in te plonsen en even bij te komen in het appartement en op het balkon.

Het plan was aanvankelijk om aan de overkant van het appartement te gaan eten in een van de populairste restaurantjes Pompano Joe's echter werd de lucht zwart gekleurd van een enorme omweersbui [hier geen donderslag gehoord] en begon het te regenen, zo'n bui-tje zoals we hier wel gewend zijn alleen niet leuk om doorheen te gaan lopen, dus besloten met de auto naar the Longhorn Steakhouse te gaan om wat te eten. Prima burger en steak gekozen, wat hangt er hier toch een heerlijke sfeer, je waant je echt ergens in the Wild Wild West, superleuk!

De avond weer afgesloten op ons balkon waar het voor het eerst dit weekend, eens rustig blijft. Iedere avond is er wel een bruiloft op het strand voor ons geweest welke wij van a tot z hebben mogen aanschouwen, compleet met muziek en het bijbehorend aggregaat, en nu dit er niet is, merk je pas dat er toch wel veel lawaai uit zo'n apparaat komt, maar het was desondanks wel leuk om naar te kijken. Bruidjes  netjes in het wit en op blote voeten, de grooms meestal in een beige pantalon met wit overhemd en ook zonder schoenen, dit alles compleet met de Maids of Honnor.......wat een feestje steeds.

Verder lekker nog even chillen met een drankje, tv en n boekje en lekker slapen.

Groetjes van ons xx

1. Mieke:
    Heerlijk rustig genieten dus , ga zo door , xxx
  2. Petra Donders:
    7 september 2016
    Heerlijk om te lezen allemaal, geniet ervan... ik geniet van hier af mee xxx
  3. Patricia Vlemmix:
    7 september 2016
    Blij voor jullie dat de zon is gaan schijnen! Geniet nog lekker x